Piektdiena, 03.12.21, 09:12 | Reģistrācija | Ieeja

Vietnes izvēlne

Ieejas forma

Meklēšana

Mūsu aptauja

Es šajā saitā meklēju informāciju par:
Atbildes: 1095

Vietnes draugi

Statistika

Vingrinājumi plaukstu jūtības attīstīšanai - Forums
[ · Jaunākie ieraksti · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Enerģētikas attīrīšana, attīstīšana, attīstība » Vingrinājumi plaukstu jūtības attīstīšanai
Vingrinājumi plaukstu jūtības attīstīšanai
SanistraDatums: Svētdiena, 12.01.14, 16:24 | Ziņojums # 1
Grupa: Admini
Ziņojumi: 667
Status: Offline
1. Vingrinājums.

Paberzējiet delnas viena pret otru līdz radīsies karstuma sajūta. Pēc tā attāliniet rokas un lēnām savediet tās kopā.
Pie tam jūsu uzdevums ir tajā, lai izjustu izplatījuma pretestību starp delnām (pirmajā laikā izjūta būs aptuveni analoģiska tai, itkā jūs sabīdītu rokas zem ūdens. Tālāk jūs iemācīsieties sajust smalkākus Spēka aspektus).

2. Vingrinājums.

Saliecot rokas elkoņos, apmēram kakla līmenī pavērsiet delnas uz āru.
Turot delnas vertikāli, bīdiet rokas no sevis (kā variants: var iztēloties, ka jūs atgrūžat kaut ko no sevis).
Tāpat kā vingrinājumā 1., mēģiniet sajust izplatījuma pretestību.

3. Vingrinājums.

Sabīdiet rokas tā, lai tās skartu viena otras pirkstu spilventiņus.
Sasprindziniet un atslābiniet rokas kontakta vietās tā, lai delnas nesaskartos.
Praktizējiet līdz tam laikam, kamēr neparādīsies sākumā siltuma sajūta, bet pēc tam pulsācija pirkstos.

4. Vingrinājums.

Atklājiet delnu, izstiepjot pirkstus uz visām pusēm cik ļoti vien tas ir iespējams. Ar maksimālu sprindzinājumu pirkstos lēnām saspiediet tos dūrē.
Neatslābinot sasprindzinājumu tāpat lēnām no dūres atgrieziet pirkstus sākuma stāvoklī. Atgriežot, nofiksējiet sasprindzinājumu, pēc tam atslābiniet roku.
Atkārtojiet visu ciklu no jauna (atkārtojumu skaitu var pakāpeniski palielināt).

5. Vingrinājums.

Solis 1. Saberzējiet delnas, kā vingrinājumā 1. Pēc tam turat tās vienu virs otras nelielā attālumā - kreisās rokas delna no lejas, labā - no augšas. Sajūtiet siltuma sabiezējumu starp delnām.
Pakustiniet delnas tā tā, it kā jūs beržat mīkstu un siltu balonu, pie tam apzinoties visas izjūtas, kuras rodas to darot.
Palieciet pie šā etapa kādu laiku, praktizējot vingrinājumu no 2 līdz 5 minūtēm ik dienu.

Solis 2. Veiciet 1 soļa vingrinājuma visu ciklu. Pēc tam, nosakot kreisās rokas delnu kā uztverošu, bet labo - kā atdodošu (tieši tā tā arī ir praktiski visiem cilvēkiem), apzinieties Spēka izplūdumu no labās delnas un pārņemšanu kreisajā.
Koncentrējieties uz šīs sajūtas.

6. Vingrinājums.


Izvēlaties dažus priekšmetus (metāla, koka, auduma, stikla utt.).
Novedot sevi pienācīgā stāvoklī, saberzējiet delnas, it kā noberzējot no tām sajūtas no saskarsmes ar visiem priekšmetiem dienas straumē.
Aiztaisot acis un novēršoties no katra priekšmeta ārējā veidola, vadāt pār to ar delnu, to darot koncentrējoties uz sajūtām.
Salīdziniet starpību jūsu delnas izjūtās no metāla un koka priekšmeta, no koka priekšmetiem no dažādām koksnes sugām, tālāk - no metālisku priekšmetu stāvokļa (piemēram, naža - asmens guļ guļus vai ar smaili augšā).
Praktizēt vingrinājumu vajag patstāvīgi.

Mērķis - iemācīties patvaļīgi izsaukt pulsa izjūtu pirkstu galiņos un delnu vidū. Ja jūs sajutāt pulsāciju, tas nozīmē, ka jūsu roku jūtība ir neizmērojami pieaugusi, jo jūs "dzirdat" asins pulsāciju sīkajos kapilāros.
Sākt vajag no paša vienkāršākā. Sākumā uzlieciet pirkstu uz jebkāda atbalsta (galda virsmas, jelkādu priekšmetu) tā, lai pirksta spilvens saskartos ar virsmu.
Pēc tam koncentrējiet visu savu uzmanību pirksta saskares punktam ar virsmu. Vajag iztēloties, ka visi jūsu jutekļi ir izslēgti, un visu informāciju par ārpasauli uztveriet tikai caur šo punktu. Drīz vien jūs sajutīsiet skaidru pulsāciju saskares punktā. Pēc tam tādā pašā veidā lieciet uz atbalsta visus rokas pirkstus un visos pirkstos izsauciet sinhronisku asinsrites pulsāciju. Apgūstot šo vingrinājumu ar vienu roku, sāciet trenēt abas rokas vienlaikus.
Kad jūs to apgūsiet (pie pirkstu atbalsta tas pavisam nav grūti) pārejat pie analoģiskas izjūtu radīšanas pirkstu galiņos, nelietojot atbalstu. Tas jau ir ievērojami sarežģītāk. Te arī vajag trenēt rokas tajā pašā secībā. Sākumā pirksts, pēc tam visi rokas pirksti, pēc tam abas rokas. Šī otrā vingrinājuma daļa nav nemaz tik vienkārša. Ja visi jūsu mēģinājumi ir bez-sekmīgi, tad varat mēģināt tā : likt pirkstus uz atbalstu, panākt pulsu, pēc tam piesardzīgi noņemt pirkstus no atbalsta, cenšoties saglabāt pulsu.
Kad jūs varēsiet stabili izsaukt vajadzīgo izjūtu, sāciet trenēt delnas centru.

Šāds vingrinājums:

Pēc 1,2,3 vingrinājuma izpildes tad, kad jūs iemācījāties sajust personīgo ēterisko apvalku, jūs varat iemācīties sajust to arī citiem ļaudīm. Vadot roku pār cita cilvēka ķermeni, jūs jutīsiet to pašu elastību, kas bija starp jūsu delnām no iedomātās bumbiņas, enerģijas starp delnām.
Bet sākumā jums nemaisīs vēl nedaudz paeksperimentēt ar savu ķermeni. Vadiet ar roku sev pār stilbu, pār gurnu. Pārliecinieties, ka eksistē zināma pretestība, ka jūs sajūtat lauku ar roku - roka jūt tā elastību. Varbūt, rokā parādīsies arī citas izjūtas - piemēram, siltums vai sajūta, it kā delnu drusciņ dursta tūkstošiem adatiņu. Izjūtas rokā var būt pašas dažādākās, tā ir dziļi individuāla lieta. Galvenais - lai jūs sajustu, kā tieši jūsu roka reaģē uz lauku, ko viņa pie tā jūt, un pacensties iegaumēt šīs izjūtas.
Tagad aktualizējiet vingrinājumu - uzspiediet ar rokas lauku uz gurnu lauku, nekustinot pašu roku. Sajūtiet, kā rokas lauks pagarinās un veic spiedienu. Gurnā jūs sajutīsiet vieglu siltumu un smagumu, spiediena sajūtu. Bet tagad sajūtiet, ka jūsu rokas lauks saīsinās, ievelkas - un gurnā radīsies dzestruma un viegluma izjūta, it kā spiediens atlaiž. Atkārtojiet šo vingrinājumu līdz tam laikam, kamēr izjūtas nekļūs pilnīgi skaidras un uzticamas.
Jūs sajutīsiet divas lauka kārtas - ārējo, neblīvo – ēterisko ķermeni un blīvo iekšējo - ķermeņa šūnu lauku. Ja šūnas vēl ir dzīvas, tad iekšējā kārta saglabājas.
Uzmanīgi izpētiet cita cilvēka lauka (vai sava ķermeņa lauku). Jūs pievērsīsiet uzmanību, ka tam ir divas skaidri izšķiramas kārtas — ārējā - irdenāka, un iekšēja, blīvāka. Iekšējā kārta - tā ir ķermeņa šūnu summāra lauka struktūra, bet ārējā - tā ir jau tieši ēteriskā ķermeņa struktūra.


Laiks ir nenovērtējams! Padomā labi, uz ko Tu to tērē!
   
SanistraDatums: Svētdiena, 12.01.14, 16:26 | Ziņojums # 2
Grupa: Admini
Ziņojumi: 667
Status: Offline
Vingrinājums - enerģijas bumbiņas izveidošana

Apsēdieties ērti vai nostājieties taisni un novietojiet plaukstas tuvu vienu pie otras. Vingrinājums izdodas labāk, ja plaukstas nesaskaras. Savā prātā iztēlojieties enerģiju, kas iet no jūsu galvas, tālāk virzoties pa kaklu uz pleciem un tālāk pa rokām, līdz plaukstām. Varat enerģijas vizualizācijai pielāgot kādu krāsu (zilā krāsa ir relaksējoša).
Pēc tam iztēlojieties, kā šī enerģija ir izveidojusi mazu enerģijas bumbiņu starp jūsu plaukstām. Iztēlojieties, ka tā kļūst lielāka, stingrāka utml. Kad tas ir darīts kādu laiku, pamēģiniet nedaudz satuvināt plaukstas. Jums vajadzētu just enerģijas spiedienu, atgrūšanu, enerģijas neļaušanu satuvināt plaukstas, gluži kā magnēti, kurus cenšas savienot ar vienādām pusēm. Var arī rasties sajūta, ka starp jūsu plaukstām ir elastīga bumbiņa vai balons, kas rada pretspiedienu. Ar laiku, regulāri trenējoties, iespējams ka, sāksiet redzēt bumbiņas enerģiju. Šo vingrinājumu varat dažādot, rokas atvirzot tālāk vienu no otras un bumbiņu iztēlojoties daudz lielāku.

Vingrinājums - enerģijas bumbiņas izveidošana un nosūtīšana

Apkopojiet enerģiju. Varat apkopot to no sava ķermeņa, vai no kāda ārēja resursa. Varat iztēloties, kā jūs ievelkat enerģiju caur savām pēdām no zemes un izplatāt to uz visu ķermeni. Varat vizualizēt, kā jūs uzņemat enerģiju no Saules, uzņemot to caur kroņa čakru. Parasti tiek pielietota metode, ievelkot enerģiju pie ieelpas un tālāk to novadot pie izelpas.
Kad tas ir izdarīts, novietojiet delnas vienu pret otru. Iztēlojieties, ka jūsu delnās parādās caurumi, itkā caur šiem caurumiem varētu brīvi pārvietoties enerģija uz āru. Domās akumulējiet šo enerģiju starp savām plaukstām, vizualizējot enerģiju izveidojam bumbiņu. Jums vajadzētu spēt sajust enerģiju. Kādam tā var likties silta, kādam - auksta, radīt tirpšanas vai savelkošu sajūtu, kā arī locītavas var sākt čīkstēt pēc enerģijas pārsātināšanās (ar laiku tāds efekts pazūd).
Jūs varat nedaudz satuvināt plaukstas, turot tās pilnībā atslābinātas. Ja jūs sajutīsiet rezistenci, kas neļauj plaukstas satuvināt, tad jūs būsiet radījis/usi pietiekoši stipru enerģijas lauku. Kādu laiku varat stiprināt šo lauku, turpinot vizualizēt enerģijas plūsmas no jūsu rokām, kas turpina stiprināt šo bumbiņu.
Pēc tam, kad tas ir izdarīts, ieprogrammējiet šo bumbiņu uz kādu jums vajadzīgu darbību/notikumu/cilvēka rīcību. Skaidri iztēlojieties, ko jūs vēlaties. Radiet savā fantāzijā spilgtu ainu ar, teiksim, jums vēlamu notikumu (vienā reizē nevajag miksēt kopā vairākus, lai enerģija lieki neizkaisās uz dažādiem mērķiem) un iztēlojieties šo ainu, ievietotu bumbiņā. Pēc tam nosūtiet šo bumbiņu uz savu mērķi.

Piebilde: jums nav jādodas pie cilvēka, vai pie kādas vietas, kur šai enerģijai vajag izpausties. Vienkārši aizsūtiet šo enerģijas bumbiņu, iztēlojoties vajadzīgo mērķi un tā pati atradīs ceļu.


Laiks ir nenovērtējams! Padomā labi, uz ko Tu to tērē!
   
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Enerģētikas attīrīšana, attīstīšana, attīstība » Vingrinājumi plaukstu jūtības attīstīšanai
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:

Copyright MyCorp © 2021 | Uzturēšanu nodrošina uCoz