Piektdiena, 03.12.21, 11:14 | Reģistrācija | Ieeja

Vietnes izvēlne

Ieejas forma

Meklēšana

Mūsu aptauja

Es šajā saitā meklēju informāciju par:
Atbildes: 1095

Vietnes draugi

Statistika

Enerģiju vadīšana - Forums
[ · Jaunākie ieraksti · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Garīgā attīstība » Enerģiju vadīšana
Enerģiju vadīšana
SanistraDatums: Sestdiena, 12.12.15, 21:51 | Ziņojums # 1
Grupa: Admini
Ziņojumi: 667
Status: Offline
Psihologi ir noskaidrojuši, ka milzīgs prieks, tāpat kā negaidīti uzgāzusies nelaime, var novest pie nervu sabrukuma un,tā kā liela iedzīvotāju daļa cieš no neirozēm, pat tāds vienkāršs un patīkams notikums, kā iziešana atvaļinājumā vai jaunas mājas pirkums, var kļūt par veselības pasliktinājuma iemeslu.
Bieži ļaudis ar vāju nervu sistēmu instinktīvi baidās no spēcīgām emocijām un dzīvo, aizveroties savējās sīciņās pasaules čaulā, kas šķiet viņiem droša, izvairoties no visa, kas varētu tos satraukt - mīlestības, ceļojumiem, jaunām iepazīšanām, jaunām interesantām nodarbēm.
Tiecoties pēc drošības un sirdsmiera, viņi burtiski apzog sevi, liedzot sev daudz baudas - sociālos kontaktus, spirdzinošos, bet ne iztukšojošas stresa devas,mīlestību, fizisko slodzi utt.
Daoisma domātāji izvēlējās par stabilu emocionālo fonu mierīgu un klusu prieku, vieglu izbrīnu un apbrīnu par apkārtējo pasauli un personīgās eksistences stāvokli.
Ar speciālu vingrinājumu palīdzību viņi iemācījās nostiprināt savu nervu sistēmu tādējādi, lai tā izturētu arvien lielākus un lielākus spēcīgus emocionālus uzliesmojumus bez nervu izsīkuma. No spēcīgām emocijām dzīves kareivji nekavējoties atgriezās stabilā un pozitīvā emocionālā fonā, izvairoties no negatīvām izjūtām un atjaunojot savu enerģiju un spēkus gadījumā, ja viņi pamanīja noguruma vai apsīkuma vismazākās pazīmes.
Līdzīgas psihotehnikas saformēja ļaužu pasaules noturīgus un harmoniskus modeļus, kuri māk būt laimīgi un priecāties par dzīvi. Te mēs izskatīsim šīs tehnikas un virzīsimies arī pretī harmonijai smile

VINGRINĀJUMS "BUDAS SMAIDS"

Vingrinājums tā dēvējas tāpēc, ka sejas izteiksmei pie tā izpildes ir jāatgādina Budas statujas sejas izteiksmi -mierīgu, atslābinātu, norobežotu un bez emocijām, ar lūpām, kas ir pavisam nedaudz izstieptas tikko manāmā smaidā.
Šis ir vienkāršs vingrinājums stabila un pozitīva emocionāla fona radīšanai. Pie šķietamā viegluma tas ir ļoti svarīgs cilvēka psihes stiprināšanai, to var izpildīt jebkur un jebkādā laikā, novedot šo izpildi līdz automātismam. Sākt tā apguvi ir labāk mierīgā stāvoklī, ērti iekārtojoties istabā, kur jums neviens nepatraucēs.
Vispirms jums nepieciešams nomierināties, nomest iekrājušos problēmu nastu, atslābināties un pacensties ne par ko nedomāt.
Sākumā atslābiniet sejas muskuļus. Priekš tā iedomājieties, kā tie piepildās ar patīkamu smagumu un siltumu, zaudē saspringumu un elastību.
Pēc tam, kad sejas muskuļi atslābināsies, koncentrējiet savu uzmanību uz lūpu kaktiņiem tādējādi, lai no visiem muskuļiem un ķermeņa apvidiem justu tikai tos.Iedomājieties, bez muskuļu piepūles, kā lūpas sāk izstiepties, izveidojot ļoti vieglu, gandrīz nemanāmu smaidu.
Starp prieka izjūtu un smaidu eksistē apgrieztā saikne. Ne velti daudzi psihologi iesaka biežāk smaidīt. Prieks izsauc cilvēkam smaidu, bet smaids ir pozitīvas emocijas.
Atslābināšanās un iekšējā mierā stāvoklis ir ļoti svarīgs iesācējiem. Svarīgākais ir tas, ka tikko dzimstošā prieka izjūta ir tik smalka, ka ja jūs vingrinājuma izpildes momentā izjutīsiet kaut kādas pietiekami spēcīgas emocijas, tad nevarēsiet radīt miera un klusa prieka izjūtu.
Noķerot nepieciešamo emocionālo noskaņojumu, iegaumēsiet šo stāvokli, lai turpmāk jūs varējāt izsaukt to, ne tikai atslābinot sejas muskuļus un izstiepjot lūpas smaidā, bet arī atceroties to, detaļās atdarinot savējo stāvokli un izjūtas momentā, kad vingrinājuma izpilde jums izdevās īpaši labi.
Ja jūs gribat, lai "smaids vairāk jūs nepamestu", izpildiet šo nesarežģīto vingrinājumu pēc iespējas biežāk, vismaz vienu reizi dienā, līdz tam laikam, kamēr "Budas smaida stāvoklis" kļūs pazīstams un ierasts jums un jūs iemācīsieties viegli un ātri izsaukt to praktiski jebkādos nosacījumos,izņemot, iespējams, spēcīga stresa stāvoklī.

VINGRINĀJUMS "RANDIŅŠ AR ĶERMENI"

Nav noslēpums, ka enerģētikas līmenis organismā ir tieši saistīts ar emocionālo cilvēka stāvokli. Un tāpēc nākamais vingrinājums ir paredzēts iekšējo spēku aktivizācijai un vienmērīgai enerģijas izplatīšanai pa visu ķermeni.
Izpildīt vingrinājumu ir labāk no rīta, uzreiz pēc pamošanās, neuzceļoties no gultas. Galvenais tajā - mēģināt sajust savējo ķermeni, aplūkojot to ar "iekšējā prožektora palīdzību".
Tātad, koncentrējiet savu uzmanību kāju pirkstu galiņiem un ar domu palīdzību mēģiniet izsaukt patīkama siltuma pieplūdi, turklāt gan no ārpuses, gan no iekšas.
Pēc tam, kad pirkstu galiņi sajutīs maigu siltumu, pārvietojiet savu uzmanības zonu mazliet augstāk, it kā tas ir gaismas riņķis no prožektora. Un lēnām, milimetru aiz milimetra,vadiet riņķi ap visu ķermeni uz galvas virsdaļu.
Iedomājieties, kā šī riņķa kustības laikā jums rodas patīkamu izjūtu pieplūde tajās vietās, pa kurām tas slīd,"izdedzinot" no ķermeņa visu kaitīgo un sastāvējušos enerģiju.
"Pārskatot" ķermeni no lejas uz augšu un atdzīvinot to ar patīkamām maigām plūsmām, jums vajag piefiksēt, caur kādām zonām enerģija plūda ar grūtībām, kādās vietās bija muskuļu saspringumi, nepatīkamas vai drusciņ sāpīgas sajūtas.
Tālākais "satikšanās etaps" noslēdzas domu masāžas iedarbībā uz jūsu ķermeņa zonām, kurās nepieciešams likvidēt sastinguma izjūtas un atmodināt patīkamo enerģiju.
Tagad sāciet no augšas uz leju, no galvas, "glāstīt" katru ķermeņa apvidu no 11 līdz 33 reizēm, nepieciešamības gadījumos pielietojot citus, spēcīgākas masāžu (domas) iedarbības.
Līdzās tam jūs varat saspiest žokļus un paklabināt tos,sasprindzināt un atslābināt muskuļu grupas, kurām tas ir vajadzīgs.
Vingrinājuma jēga - saskarsmē ar personīgo organismu,iegūstot no viņa pēc iespējas pilnīgāku informāciju par viņa stāvokli, par to, kas viņam ir nepieciešams, un pēc tam sekojoši - piesātinot un aktivizējot ar patīkamām un pozitīvām plūsmām.

VINGRINĀJUMS "NAŽA ASMENS"

Šo vingrinājumu arī rekomendējams izpildīt mierīgā stāvoklī, atrodoties istabā, kur jūs neviens nepatraucēs, jo asa skaņa vai jebkāds novēršošs notikums var likt jums nodrebēt un savainoties.
Novietojiet pie acs naža smaili un sāciet lēnām veikt apļveida kustības acs apvidū. Izpildot vingrinājumu pievērsiet uzmanību personīgajām izjūtām (saspringums, smagums,plēsošas sajūtas), kas neizbēgami radīsies acu muskuļu apvidū.
Pacenšaties iegaumēt šīs izjūtas. Analoģiskas atmiņas saformēs jums aizsardzības enerģijas domu formas pieplūšanu uz noteiktu ķermeņa zonu.
Veiciet to pašu vingrinājumu ar otru aci.
Galvenais visos vingrinājumos - fantāziju un izjūtu sintēze,kas rodas smadzenēs.

VINGRINĀJUMS "IZDOMĀTAIS NAZIS"

Nolieciet nazi malā un pacenšaties izsaukt acs apvidū to pašu izjūtu, bet jau bez asmens izmantošanas.
To izdarīt nav vienkārši, bet ja pacensties, tāda izjūta parādīsies. Līdzko jūs to sasniedziet, pacenšaties izmainīt emocionālo fonu. Ja iepriekš naža atrašanās blakus acij radīja jums saspringuma, trauksmainības, piesardzības vai nemiera sajūtas, tad tagadējā situācijā jums jāsasaista enerģijas pieplūdi acs apvidū ar pozitīvu emocionālo fonu.
Pacenšaties atslābināties, jūtiet vieglu svētlaimi, siltumu; dažiem cilvēkiem rodas maiga nomierinoša durstīšana.
Iegaumējiet šo aizsardzības enerģijas domformas pieplūšanu pie ķermeņa zonas uz pozitīva emocionālā fona. Izjūtas, kas ir sajūtamas enerģijai pārvietojoties, pat ja tā ir aizsardzības, - ir patīkamas izjūtas, jo bez aizsardzības enerģijas, pozitīviem domu veidoliem sāk piejaukties arī seksuālā enerģija.
Veiciet šo vingrinājumu arī ar otru aci.

VINGRINĀJUMS "AUKSTS ASMENS"

To tāpat izpilda ar asu nazi. Paņemiet nazi un lēnām vadiet to ar smaili virs aizmugures delnas puses. Koncentrējiet uzmanību aizsardzības enerģijas pieplūdumam pie tiem ādas apvidiem, pār kuriem virzās asmens.
Pildot vingrinājumu, mēģiniet uzlikt uz aizsardzības enerģijas pieplūduma pozitīvu emociju enerģiju. Mēģiniet izsaukt tajās zonās, pār kurām virzās naža asmens, arvien lielākas un intensīvākas patīkamas izjūtas, pakāpeniski atbrīvojoties no trauksmainības sajūtām, ko izsauc asmens.
Pēc tā virziet ar naža smaili pār rokām, kājām, vēderu, cenšoties panākt to, lai ķermenis atsauktos uz tā kustību ar pozitīvas enerģijas acumirklīgiem viļņiem.
Lielākai vingrinājuma efektivitātei var pilnībā novilkt apģērbu, lai tas nenovājinātu asmens iedarbības efektu un jūs ar ķermeņa katru šūniņu izjustu naža asmens vēso glāstu.
Vingrinājuma beigās rūpīgi izmasējiet ar delnām visu ķermeni, lai vienmērīgi izkārtotu aizsardzības un pozitīvās enerģijas pa visu ķermeni. Ķermeņa berzēšanu vajag pārtraukt tikai pēc tam, kad pilnībā izzudīs enerģijas pieplūduma sajūta uz visām ķermeņa zonām.

VINGRINĀJUMS "GLĀSTOŠS ASMENS"

Nākamajā vingrinājumā jums vajag sasprindzināt personīgo fantāziju un mēģināt atkārtot visu to pašu, ko jūs darījāt iepriekšējā vingrinājumā, bet bez naža, aizstājot šo naža smailes kustību ar domformas kustību un pastiprinot no šīs domformas izjūtamās patīkamas sajūtas.
Tāpat kā iepriekšējā vingrinājumā, beigās jums vajag izmasēt ķermeni ar delnām, cenšoties izsaukt visas tās pašas domformas, kuri formējās izpildot iepriekšējo vingrinājumu.


Laiks ir nenovērtējams! Padomā labi, uz ko Tu to tērē!
   
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Garīgā attīstība » Enerģiju vadīšana
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:

Copyright MyCorp © 2021 | Uzturēšanu nodrošina uCoz