[ Foruma Tēmas/Jaunumi · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
Lappuse 1 no 11
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Tautas Medicīna / Dziedniecība » Atmiņas uzlabošanai
Atmiņas uzlabošanai
SanistraDatums: Svētdiena, 24.04.16, 14:23 | Ziņojums # 1
Grupa: Admini
Ziņojumi: 661
Satuss: Offline
- Saberž 1 kg melno aroniju ogas ar 1 kg cukura. Lieto pa 1 tējkarotei 3 reizes dienā.

- 2 karotes arnikas lapas un saknes sasmalcina, aplej ar glāzi vāroša ūdens, 2 stundas nostādina. Dzer pa 0,5 glāzēm 3 reizes dienā, 20 min pirms ēšanas. Ārstēšanās kurss - 1 mēnesis. Gada laikā var būt 2-3 dziedniecības kursi.

- 3 tējkarotes žāvētu ālantu sakņu aplej ar 0,5 l degvīna. Nostādina 40 dienas. Lieto 5-6 mēnešus pa 25 pilieniem 3 reizes dienā pirms ēšanas.

Kā uzlabot atmiņu?

Atmiņas pasliktināšanās bieži vien saistīta ar indivīda vecuma iestāšanos. Tomēr jaunākie zinātnieku pētījumi rāda, ka gadu nasta pat atmiņu var uzlabot. Bieži vien aizmāršības cēlonis parādās jaunībā pat 25-40 gadu vecumā. Tas nozīmē, ka smadzenēs izzūd saikne starp neironiem. Bieži radot smadzenēm kādu domu vai jautājumu – mēs nesaņemam atbildes. Atmiņu iespējams atjaunot, turklāt bez īpašām pūlēm. Galvenais, vajag mainīt savu dzīvesveidu.

Katru dienu lietojiet uzturā kartupeļus un šokolādi. Šāda pārtika labvēlīgi ietekmē cilvēku spēju apgūt un iegaumēt jaunu informāciju. Mazāk lietot kafiju, bet kofeīnu, kas stimulē atmiņu, jācenšas iegūt , lietojot melno un zaļo tēju. Zaļā tēja satur antioksidantus, kas smadzeņu šūnas pasargā no bojājumiem, bet kofeīns rosina aktīvu domāšanu un uztveri. Taču tējai nevajag pievienot pienu, tas kavē antioksidantu uzsūkšanos.

Šokolāde uzlabo asinsriti un smadzeņu apgādi ar asinīm. Derīgas ir tikai tumšās, rūgtās šokolādes, kuru sastāvā ir ne mazāk kā 60% kakao.

Jo ciešāks un mierīgāks miegs, jo labāka atmiņa, retāk mēs kļūdāmies. Nakts miera laikā, smadzenes daudz efektīvāk apstrādā dienā uzkrāto informāciju, šķiro to un atbrīvo vietu jaunai informācijai. No rītiem atmiņa darbojas daudz precīzāk. Tam nepieciešams vismaz 8 stundu ilgs miegs.

Atmiņu veicina pastaigas pirms gulētiešanas, kā arī meditācijas un speciālie jogas vingrinājumi.

Ja bieži ir emocionāls sasprindzinājums, cieš atmiņa. Stresu var mazināt vingrošana un aerobika, jo palielina skābekļa piegādi smadzenēm.

Smadzenes ir labi ''jāpabaro''. Jālieto taukvielas, kuras satur A un E taukos šķīstošos vitamīnus. Domu darbību vislabāk veicina omega-3 taukskābes. Tās atrodas linsēklu, zivju un zemesriekstu eļļā. Par visvērtīgākajām zālēm aizmāršībai un vājai atmiņai tiek uzskatītas treknas zivis. Turpretī smadzenēm un atmiņai ļoti kaitē taukvielas, kas ir čipsos, frī kartupeļos, margarīnā un kulinārijas taukos. Šīs taukvielas veicina aterosklerotiskus perēkļus uz asinsvadu sieniņām. Tās samazina asinsvados ''labā'' holesterīna līmeni. Aizsērējušies asinsvadi kavē asiņu pieplūdumu smadzenēm.

Brīvajā laikā, ja neveicam garīgu darbu, var trenēt atmiņu, piespiežot smadzenes darboties, risinot krustvārdu mīklas, dažādus testus, liekot puzli vai vienkārši lasot grāmatu. Ja esat garīga, intelektuāla darba darītājs brīvā laikā labāk ieteicams pastaigāties, vai ko citu līdzīgu darīt.

Paņēmieni kā atsvaidzināt atmiņu un sagatavoties intensīvai smadzeņu darbībai:

Ēdiet banānus, sarkanās pupiņas un pilngraudu maizi, lai smadzenēm dotu glikozes trieciendevu.

Izdzeriet tasi stipras kafijas vai tējas ( labāk tējas). Jūsu smadzenes būs ''gatavas'' jau pēc 20 min. Tikai jāzina, ka kofeīna iedarbībā iegūtā informācija tiks ātri aizmirsta. Kofeīna devu nāksies atkārtot , lai aizmirsto atkal iegaumētu.

Vēl pielieto hipnozi, iedarbojoties uz smadzeņu šūnām, zemapziņu. Šādā veidā iegūtā atmiņa ir noturīga.


Laiks ir nenovērtējams! Padomā labi, uz ko Tu to tērē!
   
Forums » Foruma kopējā sadaļa (piereģistrējoties būs pieejami visi forumi) » Tautas Medicīna / Dziedniecība » Atmiņas uzlabošanai
Lappuse 1 no 11
Meklēšana: